Bugünkü konumuz ; prenses model gelinlik ve elbiseler ~

Selamerhabaaaaaaaaa :)

Bugün çok şeker elbiseler ve gelinlikler üzerine konuşalım istedim.Malumunuz gelinlik modası hala klasik çizgiler taşıyor.Ama istisnalar da var tabi.İçi boş,şişirme gelinlikler artık çok eskide kaldı.Ama ben bu tarzı çok seviyorum diyorsanız , çok hoş yeni tasarımları da var tabi :)
Benim tavsiyem her zaman prenses modellerden yana olmuştur.Bel kısmı ince,alt kısmı içi dolu ve kabarık.
Bu tarz abiye ve gelinlikler çok daha modern ve sıra dışı bir özellik taşıyor.Klasiklikten uzak,fark yaratan ve özgün tarzınızı yansıtan prenses modeller,gittikçe ilgi topluyor.Ünlülerin de çoğu galalarda bu tarz kıyafet seçiyor.Ben her zaman yurt dışı modası ve güncelliği ile ilgileniyorum.Bu yüzden onların tarzına daha yakınım :) Bakalım sizin beğendikleriniz neler :)
Bir kaç görselle anlatacak olursam ;



                                                İşte mini mini ve çok şeker bir prenses :)





Taşıması zor ve ağır bir prenses modeli -.-



Oyş işte eldivenleriyle birbirini tamamlamış örnek gösterilebilecek bir prenses :)




Bu prenseste danteller ön planda ve çok şık bence :)




Bel kısmı bas bas bağırıyor prensessss diye :)
Çok sade ve harika görünüyor.



Bel ince,alt kısım kabarık ve içi dolu -
İşte tam da anlatmak istediğim buydu :)





6 yorum:

tugce dedi ki...

ilk resimdekine bayıldım gerçekten :)) ne kadar şirin ve güzel

stylebat.com
sevgiler

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim ben de onu çok beğendim :)

Hoşgeldin <3

bademlebuduk dedi ki...

sondan bir önceki tam bir prenses :)

Unknown dedi ki...

Katılıyorum özellikle bel kısmı harika :)

Hoşgeldin <3

BNG dedi ki...

Prenses model hastasıyım bende. :) Okuyunca direk daldım konuyaa :)

Unknown dedi ki...

Dalınmayacak gibi değil :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''