Aşama aşama nail art :)

Herkese merhabalar tekrardannnnn -

Bu akşam da yazamadan duramadım ve nail-art göstermek istedim size.

Tırnak sanatı anlamına gelen nail-art,son birkaç sene içerisinde patlak verdi.Özellikle ünlülerin getirdiği bu akım,bütün modacıların ve kozmetik firmalarının da ilgisini çekti.Aşırı talep sonucunda nail-art ürünleri & malzemeleri & ojeleri vs. aklınıza gelebilecek herşey tasarlandı.Avon da tabi ki bu yarışta yerini aldı.

Sıradan oje sürmenin yerini artık nail-art aldı.İnce ve uzun tırnaklarda daha çok ön plana çıkan bu sanat akımı,özgün tarz yaratabilmemiz açısından bize fırsat sunuyor.

Oje,makyaj aksesuarları arasında en son yenilenenlerden.Kendisi büyük bir değişim ve gelişim içerisinde.Tabi bunu sağlayan da nail-art.Rengarenk ve çeşit çeşit ojelerle süslediğimiz tırnaklarımız artık sanat eseri gibi görünüyor :)

Birbirinden güzel ve özel bu güzelleri siz de görün istedim.Yapımları gayet basit ve aşama aşama hepsi.Ben birçoğunu uyguladım ve size de öneririm.Umarım beğenirsiniz :)



     




             


Gördüğünüz gibi yapımları çok kolay.Önemli olan tırnak malzemeleri.Onları da bütün kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz :)

       

    


Benim favorim 3. ve 4. fotoğraftaki modeller.Sizinki hangisi ? 


2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

sevgiler,

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim .

Gelirim tabi :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''