Yaz sonrası yıpranan cildinize bakım şart.

Merhaba herkese -

Yeni bir blogger olma yolunda ilerlediğim için bakım üzerine de yeni yeni pasajlar ve kaynaklar bularak kendimi geliştirmeye çalışıyorum.Hem kendim hem de çevremdekiler için mutlaka öğrendiklerimi paylaşıyorum.Ve böyle de olması gerektiğini düşünüyorum çünkü birimizin bildiğini diğerimiz bilmeyebilir.Paylaşmayı çok seven biri olarak geçen gün okuduğum yeni bilgileri size de aktarmak istiyorum.Umarım faydalı olur :)

Işıl ışıl bir cilt için ;

*Öncelikle beslenmemize özen göstermeliyiz.

*Günde en az 6 saat uyumalı ve gözlerimize demli çayı poşete sararak koymalıyız.

*Su içilmesine önem vermeliyiz;su,cildin nemlenmesi açısından faydalı.

*Sigara,derinin oksijen temasını engelleyerek,yaşlanmayı hızlandırır.

*Sebze ve meyve tüketimine önem verilmeli.Bunların içeriklerinde bulunan antioksidanların cilt üzerinde olumlu etkileri bulunur.

*Güneşten kaçınmak,yaşlanmanın geciktirilmesi açısından önemlidir;düzenli olarak güneş koruyucu kullanılmalı.

*Cilt temizliğine önem verilmeli.Günde 2 defa cildinizi temizleyin,cilt tipine uygun bir nemlendirici ürün kullanın.

*Kesinlikle makyajla uyumayın.

*Cilt yaşlanmasını geciktirmek amacıyla dermatoloji uzmanlarından yardım alınarak bakım ürünleri kullanılmalı.

En önemlisi yüzümüzü soğuk suyla yıkamalıyız :)

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''