Rimel Dosyası Karıştırmaca ♥ Avon INFINITIZE MASCARA ♥


Herkese merhaba !
Rimel dosyasını karıştırmaya devammmmmmmmmmmmmmm 

Bugünkü konuğum Avon Infinitize Mascara 

İyi ki Avon var,iyi ki hayatımızda,iyi ki her bütçeye hitap ediyor.
Sadece bilmem kaç yüz liralık ürünlerle blogger olunmuyor.
Blogger dediğin,elinden geldiğince,durumu elverdikçe
A'dan Z'ye fiyat farkı gözetmeksizin her markanın ürününü tanıtabilir.

Aşağılamak,kimsenin haddi değil,OLAMAZ DA.
Başıma geldiği için değil,
bir blog yazısında rast geldiğim için söylemek istedim.


Sonuçta hepimiz burada elimizden geldiğince bir şeyler yapıp gözümüzün nuru blogumuza emek veriyoruz.

Herkes özgün olmak şartıyla istediğini yazar,çizer.
SEN DE SAYGI GÖSTERECEKSİN.

İnadına Avon inadına tanıtım 





Evet gelelim konumuza ;

Avon'un kozmetik ürünlerine bayıldığımı daha önce de söylemiştim.

Ve bence en başarılı olduğu konu bu.

Cilt bakım ürünleriyle pek anlaşamadık,nadir örnekleri dışında.

Memnun kaldıklarımı da kalmadıklarımı da büyük bir zevkle 

ve istekle,

her zaman yorumlayacağım (!)


Maskaramızın fırçası alışılmışın dışında ve hep bu tarz 

fırçalar benim ilgimi çekmiştir.

Resmen her kirpiğimize ulaşmak için 3 ayrı uzunlukta 

tasarlanmış.İçe doğru hafif oval olduğu için de sürümü çok 

kolay.

İçeriği de ne çok sıvı ne çok katı.Tam kıvamında ve bu 

sebeple topaklanma yapmıyor.Kirpiklerimi tek tek ayırıyor.

Günlük hayatta zevkle kullanıyorum :)


Olumsuz olan tek yanı,gün içinde tazeleme ihtiyacı.

O kadar hafif yapılı ki sanki rimel yok hissi veriyor.

Kirpik kıvırıcı ve gün içinde tazeleme,istediğim performansı 

veriyor.

Severek kullanıyorum 

Sizin varsa favoriniz,yazın lütfen 

*Sevgiler*




10 yorum:

Poine PA dedi ki...

Bende aksine genel olarak cilt ve saç ürünlerini daha cok seviyorum. İkinci kuru çıkmayan maskarası bu oldu. Bu konuda sevdim ama kirpiklerime batıyor ucu çok ilginç bir şekilde :)))) Avon'a karşı ön yargı Avon'nun reklamları ile değil ürünlerini geliştirdikleri için kalktı bence. Arada çıkıyor öyle ön yargılı, marka takıntılı tuhaf kişilikler.

Adsız dedi ki...

Ben de Super Shock rimelini çok seviyorum Avon'un. Ve tespitlerinde çok haklısın, ben de çok güzel ve uygun buluyorum Avon'u..

Unknown dedi ki...

Cilt bakım ürünlerinden çoğu cildime hiç yaramadı benim ya.İstisnalar var işte arada.
Herkesin yapısı farklı tabi ki sana yaramasına sevindim :)

Bu rimele bayıldım ya evet sürerken dikkat etmek gerekiyor.Riskli biraz.Bana da birkaç kere battı :/

İnan bana umurumda değil kimin ne söylediği ama emeğe saygısızlığa tahammülüm yok.Meyve veren ağaç taşlanır misali.

Unknown dedi ki...

Super Shock uzunluk vermede çok başarılı,onu da yazacağım.

Herkese hitap edebilen markaları daha samimi buluyorum :)

Unknown dedi ki...

marka takıntısına gerek yok. her bütçeden insanlara hitap etmek önemli. ben orta gelirli bir insanım, tanıttığım ürünler de öyle.
Avon'un ürünleri son zamanlarda kalite bakımından oldukça başarılı :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum.Her insanın emeğine saygı duyulmak zorunda !

Avon giderek kalite konusunda artan bir grafik çiziyor :)

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Vallah ben senin değindiğin noktayı çok haklı buldum. Bana görede bilmem hangi ülkenin bilmem kaç yüz milyonluk rimeli dikkatimi çekmez çünkü ne ben o ülkeye giderim nede o rimele bilmem kaç yüz milyon veririm. Ama bu tanıtımlar herkese hitap ediyor hem bilindik marka herkes kolay ulaşıyor. Hem her bütçeye uygun öğrencisinden,ev hanımına ,çalışanına her kadın rahatla alabiliyor.Avon için söylemiyorum sadece diğer markalarda aynı , mesela ben gratis ve watsons yazılarınıda çok seviyorum blogerların çünkü bir fikir veriyor . Gözden kaçırdığımız ürünler oluyor denk gelmediğimiz böylece aaa böyle bişey varmış bir dahaki gidişte bende bakayım oluyor .Teşekkürler yorumun için ,avonun bu rimelini hiç denemedim ,çok duydum methini merak içerisindeyim .Kendine iyi bak :))

Unknown dedi ki...

Aynı fikirde olmak çok güzel :)
Çok haklısın,sonuçta herkes ayağını yorganına göre uzatmak zorunda.
Herkesin tanıdığı,bildiği,fikir edinip beğendiğinde alabileceği şekilde yardımcı olmak en mantıklısı.Diğer yabancı vs. ürün tanıtanlara da saygım sonsuz ama kimse kimseyi yargılayamaz.
Umarım memnun kalırsın,teşekkür ederim,sen de kendine iyi bak canım :)

Melo'nun Yemekleri dedi ki...

Eminim bir çok kişinin ilk kullandığı makyaj markaları arasında avon vardır benimde öyle yıllar içinde kendini çok geliştirdiğini düşünüyorum bende bu maskarayı kullanıyorum yakında bende yazacağım yazısını bende alt kirpikleri güzel ayırdığını fark ettim.

Unknown dedi ki...

Kesinlikle,sürekli bir gelişim var.
Maskara da maskara hani :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''