Limonian / Skin Ceramic Blemish Balm Cream No.1 ♡ Sürpriz &.



Herkese merhaba ! :)

Taşınma telaşı başını alıp gittiği için,
sevgili Limonian.com tarafından gönderilen 
Skin Ceramic Blemish Balm Cream No.1 adlı BB kremini ancak bugün sizlere sunabildim,affola :)

Sitemizle ilgili bilgileri şuradaki yazımda sizlerle paylaşmıştım.
Ürünlerin içerikleri,kaliteleri,firmanın ilgisi ve samimiyeti,
bol numune gönderimleri ile benim gönlümü fethetti.
Ürünler gerçekten denemeye değer.
Fırsat verdiğiniz zaman,
diğer pahalı ve kötü içerikli ürünlere oranla ne kadar hesaplı ve doğal ürünler olduğunu göreceksiniz.
Kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum :)




Bu açıdan Limonian.com gerçekten çok faydalı.
Zamanla daha da iyi yerlere geleceklerine hiç şüphe yok :)

Benim fondöten kullanmadığımı artık hepiniz biliyorsunuz.
Şöyle ki,
uzun süre dışarıda olacağım zaman kalıcılık için birkaç kere mecburen sürüyorum.
Ama akşam eve geldiğimde,
Bioderma veya Garnier makyaj temizleme suyum ile yaptığım temizlik içime sinmiyor.
Hemen Garnier maskemi uyguluyorum,
cildimi tonikleyip nemlendiriyorum.
Hastalık gibi bir şey oldu artık,
fondötenin cildime temas etmesine tahammül edemiyorum !

Bu yüzden benim en büyük aşklarım BB kremlerim :)
Firmamızın sitesinde de BB kremi görünce çok sevindim ve hemen denedim.



Öncelikle ambalajına bayıldığımı söylemeliyim :)
Çok şık ve atmaya niyetim yok.
30 ml.Gayet bereketli bir ürün.
Son kullanma tarihi,üretim yılından itibaren raf ömrü olarak 3 yıl.
Açıldıktan sonra 1 yıl içerisinde tüketilmesi gerekiyor.

Ürünümüz renk açıcı ve yenileyici olarak geçiyor.
Gerçekten böyle mi ?

Evet.
İlk sürdüğümde,
cildimden bir ton açık durduğunu fark ettim.
Fırçayla uygulayıp iyice yedirdikten sonra cildimle bütünleşerek bütün kızarıklıklarımı,kusurlarımı kapattı.




Uygulama tavsiyesi olarak,
yüzüme tonik ve losyon gibi ürünleri uyguladıktan sonra,
ince bir tabaka şeklinde uyguladım.
Güneşten koruma özelliği olmadığı için,
uygulamadan önce yüksek korumalı bir güneş kremi ile kullandım.

Aşırı alerjik bir cildim olmasına rağmen bende hiçbir kötü reaksiyona yol açmadı.
Aksine cildimdeki günlük kızarıklıklarımı giderdi,
öyle olur olmaz çıkan kızarmalarımı yok etti.
Bunu tabi ki düzenli kullanımla elde ettim.




İçeriğinde kimyasal koruyucu,talk veya mineral yağ bulunmuyor.
Kimyasal koruyucu yerine doğal bitkisel kök estraktlarından elde edilen koruyucu madde kullanılıyor.
Beyazlatıcı ve kırışıklık giderici bir fonksiyona da sahip :)

Şunu söylemeliyim,
gerçekten diğer BB kremlerimden daha iyi kapatıyor.
Kalıcılığı gayet iyi.

Gündüz dışarıya çıkarken güneş koruyucu ürün ile kullandım.
Akşam dışarıya çıkarken de sadece BB kremi uyguladım.
Uygulama sonrası pudra ile sabitleme gereği duymadım bile :)
Çünkü,yağlı bir cildim olmasına rağmen
bende akma,bulaşma,parlama yapmadı.
Çok pratik çok.

Aksine cildimle bütünleşerek kızarıklıklarımı giderdi ve ferahlattı.




Kullanım şekli de oldukça kolay.
Rengi elimde böyle duruyor.
Yüzümde bir ton açık dursa da birkaç dakika içinde cildimle bütünleşerek mükemmel bir renk uyumu sağlıyor.
Boynuma ekstradan uygulama yapmama gerek kalmıyor :)





BB kremlerim arasında en üst sırada şuanda.
Sürekli bunu kullanıyorum.
Bittikçe kesinlikle alınası bir ürün !

Sevgili Limonian.com ' a,
ilgileri ve samimiyetleri için çok teşekkür ediyorum.
Sayelerinde mükemmel bir ürünle tanıştım.

Bu güzel site ile bir çekilişimiz başlayacak ve 
size bir hediyemiz olacak !
Takipte kalın :)


Sevgiler

*Ürün Limonian.com tarafından gönderilmiş olup düzenli kullanım sonrası objektif yorumlarımı içerir.



4 yorum:

oje canavarı blog dedi ki...

Ben de high end touch ile aşk yaşıyorum ilk geldiği günden beri Limonian'la iyi ki tanışmışım =))

Sedef Coşkun dedi ki...

BB kremini bende beğendim kapatıcılığı iyi ama bb kreme göre biraz katı bir yapısı var ama genel olarak iyi bir bb krem :)

Unknown dedi ki...

Bence de mükemmel ürünleri var,hepsini deneyeceğim :)

Unknown dedi ki...

Yapısının katı olması bence bir artı,yaz aylarında özellikle.Diğer sıvı BB kremlere oranla daha iyi kalıyor yüzümde.Diğerleri gün içinde akma yaparken bu BB krem yapmadı.Ben çıkarana kadar durdu :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''