Maxim Anti-Perspirant Roll-On ♡


Merhabalar :)

Yaz mevsimi demek,
sıcağın artmasıyla gelen aşırı terleme sorunu demek.
En azından benim için durum böyle.
Günlük hayatımda bile fazla terleyen biriyim,
yaz gelince de bu duble terleme oluyor tabi ki.

Terlemek,
sağlımız açısından iyi bir belirti olsa da,
günlük hayatımızda koltuk altlarımız bize eziyet çektirebiliyor.
Özellikle ben,tahammül edemiyorum.
Şanslıyım ki,standart roll on ürünlerim dışında,
sevgili  Eczanemizde.com.tr sitesinden mükemmel bir ürünle tanışma fırsatım oldu.

Ürün,
Eczanemizde.com.tr ve Saglikdeposu.net üzerinde satışta,
bu sitelerden alabilirsiniz :)





Ürünümüz,
sadece koltuk altına değil terleyen bütün bölgelerde kullanılabilecek bir fonksiyona sahip.
Terlemeyi durduran en önemli özelliği,
içerisinde bulunan Aluminum Chloride.
Bu madde,terlemenin önüne geçen etkin bir madde.
Sıradan roll on ürünlerden farklı olarak,
antiperspirant içerikli terlemeyi önleyici bir ürün.
Kokusuz ve pratik.

Kullanım önerisi olarak ise,ter bezlerimiz gece çalışmadığı için,
gece yatmadan önce kuru ve temizlenmiş koltukaltına uygulayıp ertesi gün yıkamamız gerekiyor.
Ben de terleme problemim ortadan kalkana kadar her gece uyguladım,
artık haftada 1 veya 2 kez uygulamam yeterli oluyor :)





Diğer standart roll on ürünlerim gibi değil.
Tam kıvamında,sürdüğümde rahatsız edici bir etki bırakmıyor.





Düzenli kullanım sonucu,istediğim sonuca vardım.
Alerjik bir cildim olmasına rağmen bende herhangi bir kaşınma,kabarma,kızarıklık yapmadı.
Eğer sizde kızarıklık ve kaşınma yaratırsa,
kullanıma ara verebilirsiniz.

Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.
Şans verilesi :)


2 yorum:

El ele geziyoruz... dedi ki...

ürünü ilk defa duyuyorum güzel bir paylaşım olmuş :)

ben de beklerim bloğuma :)
http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :)
Takip ediyorum seni *

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''