Ecowell Liquid Facial Soap || Ecowell Yüz Yıkama Jeli.



Selamlar.

Ecowell markasını ve ürünlerini bir ara her yerde görüyordum.
Benim de bu yüz yıkama jelini deneme şansım oldu o sıra.
Organik portakal yağı içeren ve dermotolojik olarak test edilmiş bir ürün.

Ambalajı,kullanıma uygun.
150 ml gayet bereketli.
Paraben,Silicon,SLS,SLES,Liquid Paraffin,Petrol vs gibi
 zararlı maddeler içermiyor oluşu sebebiyle
kendini sevdirdi.




Birkaç hafta beraberdik.
Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kere kullandım.
Sabah yüzümü temizlemek ve ferahlatmak için,
akşam da makyajımı temizledikten sonra.

Hafif yoğun kıvamlı,zeytinyağı gibi bir görünümü var.
Avucuma az miktarda alıyorum ve tüm yüzüme uyguluyorum,
sonra duruluyorum.
Herhangi bir kötü etki yapmadı bende.
Tek sorun,
aşırı derecede kokan portakal yağı.
Haddinden fazla bir kokusu var,
öyle ki yüzümü yıkadıktan saatler sonra bile o koku yüzümde,
burnuma geliyor buram buram.

Kendisini kullanmayı bırakmamın tek sebebi,
bu aşırı koku.
Koku hassasiyeti olanlar dikkat etmeli.





Ama sevdim.
Verdiği ferahlık ve temizlik güzel.
Koku açısından sorununuz yoksa tavsiye ederim.

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''