Dermobakim.com Ürünleri & Yorumları || Part-1 / Vichy Aqualia Thermal Light.



Herkese yeniden merhabalar.
Bugün,bana gelen bu çok şık paket üzerine konuşmak istiyorum.
Paketin sahibi sevgili  Dermobakim ' a çok teşekkür ediyorum.

Paketimin içeriği gördüğünüz gibi
 PHYTO , Vichy , Bioderma , La Roche-Posay , 
Fresh Minerals ürünlerinden oluşuyor.
Doğum günüme şahane bir hediye oldu :)

Ürünleri kullanmaya çoktan başladım.
Hepsinin yorumları gelecek.
Şimdi ilk olarak Vichy nemlendirici ile başlamak istiyorum.








Vichy Aqualia Thermal Light
Normal / karma ciltler için olan bu nemlendirici , 
hassas ciltler için 48 saat etkili nemlendirme vaadi taşıyor. 
Hafif,yağsız ve yapışmayan doku :)
Paraben içermiyor.






Bu güzelliği kullandığım 2. deneme boyu.
Daha önce de kullanmış ve yazısını yazmıştım , tık :)
İçerik ve yapı olarak sorun teşkil etmeyen,
tedavi amaçlı kullanabileceğiniz,
hassas/alerjik ciltlere gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün.
Hele bir de Vichy termal suyu ile birlikte kullanırsanız tadından yenmez.
Benim yağlı cildimde bile ekstra yağlanmaya neden olmazken varın siz düşünün kuru ciltlere nasıl bir etki sağlayacağını.
Cildimde hemen emilen,
kızarıklıklarımı-alerjilerimi yatıştıran ve yok denecek kadar azaltan,
gece sürüp yattıktan sonra sabah uyandığımda neme doymuş ve kuruluktan eser kalmayan aydınlık ve güzel bir cilt.

Benim için en en en önemlisi,
tedavi edici bir ürün olması.
Alerjilerim,kızarıklıklarım,yanmalarım artık yok denecek kadar az,
dengeli ve sağlıklı bir görünüm kazanmamda en etkili olan ürün.
Bu ürünü kullandıktan sonra fark ettiğim etkiler bunlar.






Bu ürün benim kurtarıcım.
Alerjilerime savaş açan ve kazanan sipahim benim ! :)

Daha önce de severek kullanmıştım,
şimdi daha bir severek kullandım.
Vichy termal suyu ile birlikte kullandığımda çok daha etkili sonuç aldım.
Nemlendirici tavsiyesi istendiğinde her zaman aklıma ilk gelen markamdır.

Denemek isterseniz ;
buraya ya da buraya bakabilirsiniz.

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''