Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Yeniliği !




Herkese merhabalar !
Bugün,
herkesin dert yandığı bir konuya değinmek istiyorum.Saç kırıkları !
Saç kırıkları;
 ısıl işlemler,boya,cinsiyet,genetik özellikler,
yapı ve yapılan-yapılmayan-eksik yapılan bakım gibi farklı nedenlere dayanıyor
İşte Dove,tam da bu bakım aşamasına Dur! diyor.
İçeriği ile oldukça dikkat çekici bir niteliğe sahip olan bu yeni serisi,
Saç kırıklarını kestirmekten saçını uzatamayanların imdadına koşma niyetinde.
Kırık uçlu saçlar için geliştirilen bu serinin içeriğinde,Türkiye’de bir ilk olan PEC teknolojisi bulunuyor.




Kırık uçları birbirine mıknatıs gibi yapıştırarak suyla aktif hale gelen PEC teknolojisi sayesinde kırıkların minimuma inmesi ve sağlıklı görünmesi hedefleniyor.
Hem de 3 yıkamada ve %80 oranında !
Ben de bu seriyi deneme fırsatı buldum ve 
şimdi gelelim etkilerine ;




Şampuanla ve saç kremiyle başlayalım.
Her ikisi de kürün tamamlayıcılarından.
Şampuan,kuru uçlara etkili bakım için her saç tipine uygun.
Benim yağlı saçlarıma da gayet uyum sağladı.
İlk yıkamadaki yumuşatıcı etkisi gözle görülür biçimde.Açıkçası bu yumuşatma ve verdiği temizlik sayesinde duyduğum ferahlık,beni şaşırttı.Düzenli olarak kullanımda saçımın daha da yumuşadığını fark ettim.




Arkasından saç bakım kremini uyguladım.Saçlarımın orta kısımlarından uçlara doğru sürdüm ve 5 dakika bekledim.Daha sonra duruladım.Zaten şampuanın etkisiyle yumuşayan saçlarım,saç kremiyle 2 kat yumuşadı.Saçımdan her ikisi de kolayca arındı,temizlik hissi ise şahane. Amaç uç kısımların bakımına ağırlık vermek.





Saç bakım kürü ise,bingo ! Bakımımızın en önemli aşaması.Şampuan ve saç bakım kremini uyguladıktan sonra nemini aldığım saçlarıma,yine ortalardan uçlara doğru uyguladım ve durulamadım.İyice yedirdikten sonra kuruladım.
Ve fark ettim ki..
Yağlı saçlarımı ağırlaştırmadı.Ekstra yağlandırmadı.
Saçlarım,uyguladığım orta kısımlardan uçlara kadar daha canlı,daha bakımlı,daha sakin ve dolgun bir görünüm kazandı.
Bu dolgunluğunu da aldığım her duş sonrası korudu.

Saçlarımızın en önemli kısımlarından olan uçlarının böylesi bir bakıma ihtiyacı olduğunu siz de tahmin edersiniz.Kırıklardan kurtulmanın en sağlıklı yolu kestirmek olsa da bu bakımla sağlıklı bir görünüme kavuşması ve bakımının yapılması,zararları en aza indirmek için gayet güzel bir yol.Sürekli kestirmek yerine,bakımına ağırlık vererek ve özellikle ısıl işlemlerden mümkün olduğunca uzak durarak kırıklardan kurtulmak mümkün.
Denemeye değer !


Sevgiler

3 yorum:

Begendim Paylastim dedi ki...

Detaylı ürün yorumu için teşekkürler.
Blogunuzu takibe aldım banada beklerim.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Gule gule kullan! Eskiden kirik sac uclari derdimdi ama upuzun saclarimi cok sıkılmam sonucu epey kestirdim ve bir gram pismanlik hissetmedim o gunden sonra da kirik saclar hic derdim olmadi bakimina ozen gostermeye basladim yaglar vb ama bunu bu sampuanlar da yapiyorsa ne kadar hos hele dove un o kokusunu dusunucek olursak harika!

Unknown dedi ki...

Kesinlikle :) Teşekkürler kızlar :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''