Flormar 4'lü Göz Farı ve Flormar Pudra ♥ ツ

Herkese merhaba.

Flormar'ın her ürününden ayrı ayrı memnun kaldığımı söylemek istiyorum önce.
Bu göstereceğim iki ürün de aşırı memnun olduğum ve gerçekten görevini hakkıyla yapan ürünler.


Bugün pudrayı inceleyelim.
Göz farı daha sonra 





Bugün pudrayı inceleyeceğim.
Göz farını da bu yazıdan sonra yazacağım :)







Pudranın rengi gördüğünüz gibi en açık ton.
(Flaşlı çektiğim için bir tane kendi renginden fotosunu koyuyorum.)






Flormar'ın bu pudrası,benim makyaj hayatımdaki ilk pudradır.
Memnun kaldığım için sürekli kullanıyorum.
En beğendiğim özelliği ise makyajımı çok iyi sabitlemesi ve yüzümde tabaka gibi durmaması.
İnanın o kadar hafif ki,yüzümde hissetmiyorum bile.
Hafifliğinin bir neticesi olarak birazcık tozlanma sorunumuz var :)






Ama genel anlamda,ben performansından oldukça memnunum.
Çok hafif inanılacak gibi değil.
Pudra fırçama aldığımda tozlarını bir kere üflüyorum ve yüzüme uyguluyorum.
Kontür yapmak istediğimde de çok işime yarıyor.
Fotoğraflarda yüzümün parlamasını önlüyor.






Gördüğünüz gibi,rengi en açık tonu.
Pigment olarak oldukça başarılı.
Kalıcılık konusunda çok iyi olduğunu söyleyemem ama genel olarak makyaj sabitleme ve kontür konusunda bana oldukça yardımcı :)




Benim favori pudralarımdan 

Sizin varsa favoriniz,mutlaka yazın.

*Sevgiler*


0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''